aman can

By amanhem

zaman, hürriyet, milliyet, sabah, cumhuriyet, radikal

Yeni Bir Başlangıç

By amanhem

başlangıçUzun bir zaman önce burayı farklı bir düşünce ile açmıştım. Bu düşüncem de ise şunlar vardı;

  • Gazetelerde, haber portallerinde ve diğer medya unsurlarında hoşuma giden ve genel itibari ile Türkiye ve Dünya üzerine yazılmış köşe yazılarını günlük-haftalık olarak bir blog'ta biriktirmek.
  • Bunu yaparak değer verdiğim yazıların internet ortamında kabolması engel olmak.
bu ve buna benzer düşünceler ile bu blog'u açmıştım. Fakat bir süre sonra bıraktım. Nedeni ise hiçbir faydasının olmayacağını düşündüğüm için vazgeçtim. Bugünden itibaren ise kendime ait kişisel bir blog olması yönünde kendime ait yazılarımın olacağı bir blog olacak.

Peki blogun içeriği ne olacak?

Şu an herhangi bir kategori sınırlaması ypamak istemiyorum ama, Türkiye ve Ekeonomi üzerine yorumlarım, görüşlerim olacak. Bazen bu yazılarımı videolar ile destekleyebilirim. Haftada 3-5 yazı eklemeyi planlıyorum. Bu sayı belki ilerleyen zamanlarda artıp azalalabilir. Bu tamamen benim ruhsal durumuma bağlı.

Benzer Yazılar



No Comment

Yorum Gönder